Spårat

Igår skulle vi bowla. En liten "avskedskväll" för de två som lämnade skolan tidigt imorse. A hade rom. Jag avskyr rom.  Djup diskussion på Johannes rum. Jag grät. Har aldrig gjort under alkoholpåverkan förut. De bara rann.

Det sista jag minns är Mrs. Willis face då hon föser in mig på mitt rum. "You've been drinking. We need to have a talk, but not tonight". Var kom hon ifrån?

A berättade att jag hade somnat (som vanligt). Han åkte till Perkins och när han kom tillbaka var jag borta. Jackan, ID-kortet och mobilen låg på Johannes rum. Men jag var inte där. Han hade sprungit runt överallt och letat. Alla rum och toaletter på hela campus.. han hade till och med sprungit över till Augustana och Centennial och letat. Tillslut var han tvungen att gå ner till Tutor Bodie och be om hjälp. På frågan om han hade sett mig svarade han: "Yeah, she walked in to my office earlier tonight"

????????????????

Tutor Bodie är min lärare i BHL. Jag kan väl säga som så att jag inte ser fram emot min lektion i det ämnet imorgon. Oh, man...

Tillslut hittade de mig i källaren. Där låg jag och sov i en soffa. Adam bar mig hela vägen till mitt rum. Nu till Mrs. Willis.. var kom hon ifrån? A säger att han bäddade ner mig. Men jag är väldigt säker på att hon ledde mig till sängen. Många pusselbitar som saknas..

Dessutom kanske inte Adam får vara på campus längre. Efter detta. Det skulle suga något brutalt. Jag åker hem om det händer. No more of this.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback