Tjock

Idag har jag varit glad hela dagen.

Problemet ar att jag inte har gjort ett kiss. Inte ens ett litet. Berget med laxor vaxer. Imorgon ska jag redovisa om Gi-metoden. Bra att man kommer nagon vart med Powerpoint-presentationen. Bra. Traffade i alla fall min kare counceller idag. Jag tycker om att imponera pa honom. Han verkar vara van vid att alla college-flickor ar korkade. Det ar ganska fantastiskt. Vi jobbar pa med mina matvanor och det gar sadar. Jag skams lite nar jag ska redovisa veckan som gatt.

Min svenska ar alldeles fruktansvard. Den har nedgraderats nagot brutalt sen min svenske kompanjon blev utkickad. Jag far verkligen anstranga mig for att hitta orden.. och jag inser att det later forskrackligt. Jag och Ticketmaster ar ovanner; inte p.g.a. utbudet, utan for att jag som internationell bryd inte kan bestalla darifran. For forsta gangen pa 2 veckor finns det i denna minut Hives-biljetter och jag kan inte bestalla. Andrea jobbar och har inte mobilen pa sig. Kanner ni frustrationen? Kanner ni med mig?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback