Instead of dying, living with me

Vi körde tillbaka i natten. Jag låg i ditt knä, lyssnade till hur du sjöng högt till "Self Conclusion", en låt i dialoger. "This is me. Here comes you. It's about us. about us..". Men det blir inte jag som flyr till dig. Istället kommer du hit. Hit till oss. Hit där vi alla vill ha dig! Jag är nästan rädd att inte få någon tid med dig..

Jag har börjat lära mig franska. Som jag alltid velat. Tvivlar på att jag kommer lyckas lika bra som A, dock. Han är så duktig. "Ett glas öl, tack!". Vi har varit överallt och ingenstans. Bokstavligen. Och vilka platser jag sett.. Bara skolområdet jag ett tag var nära att slå mig ner på. "Please, be careful when getting there.. you know what it's like. Close the windows and lock the doors. Don't forget!" (Orolig mor). Tillbaka till campus, och jag är inte överförjust.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback