King of asskissing

Min councelor var en äldre herre med spretigt skägg och runda glasögon. Han stirrade på mig med galen blick och gick från gravallvarlig, nedtecknande medlyssnare till en fyndig skojare med bubblande skratt. Från ena sekunden till den andra. Gång på gång. Jag var nästan lite rädd. Men nu har vi skakat hand och skall ses igen på tisdag. Jag gjorde tester och fick fullpott på dem nästan allihop. Grattis till mig. Syster Judy skall skriva ut piller. Det är så de gör här i Amerika.

Några har druckit gin och tittat på basketmatch. Andra har rekryterat publik till the Hives. Imorgon ska vi göra upp ett identiskt mat-och-träningsprogram. Då ni. Med Oktober 2007 i åtanke blir 2008 ännu bättre.

image180

JAG VILL ATT DU SKA KOMMA NU, NU, NU!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback